Tabule ZŠ

4.3.Testování žáků (I.-V.ročník)

6.3. Rozmarýnek (III.ročník)

12.3. Recitační soutěž- městské kolo

12.3. Den vody- soutěž ŠD

12.3. Exotická zvířata- ŠD

19.3. Rodilý mluvčí

20.3. Cvrček, Klokan- matem. soutěž

25.3. Jak roste les - Jezírko (IV. a V.ročník)

25.3. Turnaj v desk. hrách ( vybraní ž.)

31.3. Velikonoční dílny - Linka (I.-III. ročník)

Tabule MŠ
4.3. Karneval plný smíchu
10.3. Edukativně stimulační skupinky
12.3. Zdraví dětem
16.3. Dům přírody v Moravském krasu
19.3. Plazi v MŠĚ
23.3. Slavíme Světový den vody.
24.3. Edukativně stimulační skupinky


 
Kontakty

ZŠ a MŠ -  ředitelka
Mgr. Ivana Kašparová:

+420 777 227 051 (mobil)
datová schránka  ID y7iz55
ZŠ - sborovna:
+420 733 537 658
Mateřská škola:
+420 733 534 813
Školní družina:
797 971 790
Školní jídelna:
+420 733 534 813
ŠJ - vedoucí:
+420 773 678 695 (mobil)
Výchovný poradce, logoped:
+420 725 498 098 (mobil)
(možnost zprostředkování kontaktu na psychologa)
Číslo bankovního účtu:
181574256/0300

Koordinátor ŠVP

Zaměstnanci školy » Koordinátor ŠVP

Mgr. Marie Petrová

Činnosti koordinátora:

  • zajistit realizaci vytyčené vzdělávací strategie v ŠVP a jednotnou koncepci všech ŠVP na škole,
  • řídit postup zpracování ŠVP, vhodná motivace pracovních týmů i jednotlivců,
  • poskytovat zpětnou vazbu o postupu prací ředitelce školy a dalším pedagogickým pracovníkům,
  • komunikovat se sociálními partnery při tvorbě ŠVP,
  • zprostředkovat další vzdělávání pedagogických pracovníků a hledat další zdroje informací.

Jednou z nejdůležitějších funkcí koordinátora je objasnit pedagogickému sboru:

  • proč dochází ke kurikulární reformě, která má vést k novým metodám modernizace výuky,
  • proč jsou nutné změny v metodách práce učitele ve vztahu k osobnosti současného žáka,
  • co ve škole při výuce děláme dobře a co bychom měli zlepšit, popřípadě změnit,
  • nutnost spolupráce mezi předmětovými komisemi, a to hlavně při vyhledávání mezipředmětových vztahů a zapracování průřezových témat do jednotlivých předmětů a v rámci předmětu do tematických celků.
  • dávat prostor pro podněty, nápady i kritické náhledy jednotlivých pracovníků, zajistit, aby zpracovaný ŠVP nebyl formální, ale věcný a reálný.