Tabule ZŠ

12.6.  8:00-9:40  Rodilý mluvčí   IV., V.  

12. 6. ŠD soutěž v DOBBLu

17.-21.6. Projekt Městečko – SVČ Linka  IV., V.  

19.6.  8:00-15:30  Permonium   II.   

20.6. ŠD Skákání přes švihadlo     

21.6.  16:00 - 18:00 Rozloučení se šk.rokem a s páťáky   I.-V.     

 25.6.  9:00 - 12:00  Bioskop – Voda v pohybu  III., V.  

25.6. 7:30-15:00  Žďár   I., IV.   

26.6.  8:00 - 14:00  Hvězdárna – Astronaut   III., V.

26.6.  7:30 - 15:00  Modrá  I., II., IV.             

27.6.  7:30 - 15:00  Výlet – Hrad Pernštejn  III., V.  

 

Tabule MŠ
11. 6.  od 16 do 16:45 h ESS

14. 6. od 10 do 11 h Adaptační program pro nově přijaté děti

18. 6. od 16:00 h Informativní schůzka pro rodiče nově přijatých dětí

19. 6. v 16:00 h Rozloučení s předškoláky

21. 6. od 10 do 11 h Adaptační program pro nově přijaté děti

 

 

 

Kontakty

ZŠ a MŠ -  ředitelka
Mgr. Ivana Kašparová:

+420 777 227 051 (mobil)
datová schránka  ID y7iz55
ZŠ - sborovna:
+420 733 537 658
Mateřská škola:
+420 733 534 813
Školní družina:
797 971 790
Školní jídelna:
+420 733 534 813
ŠJ - vedoucí:
+420 773 678 695 (mobil)
Výchovný poradce, logoped:
+420 725 498 098 (mobil)
(možnost zprostředkování kontaktu na psychologa)
Číslo bankovního účtu:
181574256/0300

Koordinátor ŠVP

Zaměstnanci školy » Koordinátor ŠVP

Mgr. Marie Petrová

Činnosti koordinátora:

  • zajistit realizaci vytyčené vzdělávací strategie v ŠVP a jednotnou koncepci všech ŠVP na škole,
  • řídit postup zpracování ŠVP, vhodná motivace pracovních týmů i jednotlivců,
  • poskytovat zpětnou vazbu o postupu prací ředitelce školy a dalším pedagogickým pracovníkům,
  • komunikovat se sociálními partnery při tvorbě ŠVP,
  • zprostředkovat další vzdělávání pedagogických pracovníků a hledat další zdroje informací.

Jednou z nejdůležitějších funkcí koordinátora je objasnit pedagogickému sboru:

  • proč dochází ke kurikulární reformě, která má vést k novým metodám modernizace výuky,
  • proč jsou nutné změny v metodách práce učitele ve vztahu k osobnosti současného žáka,
  • co ve škole při výuce děláme dobře a co bychom měli zlepšit, popřípadě změnit,
  • nutnost spolupráce mezi předmětovými komisemi, a to hlavně při vyhledávání mezipředmětových vztahů a zapracování průřezových témat do jednotlivých předmětů a v rámci předmětu do tematických celků.
  • dávat prostor pro podněty, nápady i kritické náhledy jednotlivých pracovníků, zajistit, aby zpracovaný ŠVP nebyl formální, ale věcný a reálný.